PROSTO i BŁYSKAWICZNIE

Aplikacja do zabierania pasażerów

Do tej pory zapytania o przejazd od pasażerów wysyłane są za pomocą SMS’a i na e-mail. To się nie zmieni, ale teraz wysyłamy link do aplikacji przewoźnika. Klikając w link otrzymujesz dostęp do zapytania oraz danych pasażera. Dzięki temu dzwoniąc do pasażera, numer jest niewidoczny dla innych przewoźników. Potwierdzając zabranie pasażera, inny przewoźnik już nie skontaktuje się z nim. Od przewoźnika wymagany jest jedynie telefon/smartfon z dostępem do internetu.

Jak działa zabranie pasażera w aplikacji?

Dostajesz wiadomość SMS, Emaila lub informację wraz z linkiem do zapytania pasażera. Klikając w link otwierasz aplikację i widzisz SKĄD - DOKĄD pasażer chce jechać, datę wyjazdu i częściowo zasłonięty numer telefonu. Klikasz w zielony przycisk ZADZWOŃ, aby zadzwonić do pasażera. W czasie rozmowy z pasażerem inni przewoźnicy nie widzą numeru telefonu do pasażera, więc nie zadzwonią do niego.

Jeśli umówisz się na wyjazd, kliknij w niebieski przycisk ZABIERAM. W tym momencie inni przewoźnicy są informowani, że Ty zabrałeś już pasażera i nie mają do niego dostępu. Jeżeli nie klikniesz w niebieski przycisk ZABIERAM, po 2 minutach inni przewoźnicy będą mogli zadzwonić i tego pasażera zabrać.

Jeśli umówisz się na wyjazd, kliknij w niebieski przycisk ZABIERAM. W tym momencie inni przewoźnicy są informowani, że Ty zabrałeś już pasażera i nie mają do niego dostępu. Jeżeli nie klikniesz w niebieski przycisk ZABIERAM, po 2 minutach inni przewoźnicy będą mogli zadzwonić i tego pasażera zabrać.

ZAPYTANIE SMS
Zapytania o przejazd od pasażerów przychodzią różnymi kanałami informacyjnymi (SMS, email, powiadomienia)
PUNKTY
Wygodna aplikacja pokazuje stan Twoich punktów do wykorzystania na zabieranie pasażerów. Płacisz tylko za efekt.
PEWNOŚĆ
Masz pewność że inny przewoźnik nie odbierze Ci pasażera, z którym się wcześniej umówiłeś na wyjazd.

ZAPYTANIE E-MAIL
Zapytania o przejazd od pasażerów będą przychodziły także na Twój e-mail.
LISTA PASAŻERÓW
Przez 12 godzin masz dostęp do listy zapytań od pasażerów wysłanych na Twój numer telefonu. W każdej chwili możesz zadzwonić do pasażera i go zabrać.
APLIKACJA
Prosta w obsłudze, czytelna i przyjazna wyglądem aplikacja dla przewoźników.

Jak to jest rozliczane?

Łatwe doładowanie portfela w systemie prepaid - wybierz kwotę, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Korzystaj z usług, kontrolując wydatki, płacąc wyłącznie za faktyczne zużycie środków. Dzięki elastycznemu systemowi płatności, masz pełną kontrolę nad swoim budżetem.

Aby zasilić konto, wystarczy wybrać żądaną ilość punktów i kliknąć przycisk przekierowujący do bezpiecznego operatora płatności PayU. Doładowanie portfela jest możliwe poprzez szybki przelew bankowy lub płatność kartą. Proces jest szybki i prosty - w ciągu kilku minut Twoje konto zostanie zasilone, umożliwiając natychmiastowe przyjmowanie pasażerów.

Ile to kosztuje?

Każda akcja odbłokowania kontaktu kosztuje np. 10 punktów, punkty doładowujesz w aplikacji. W aplikacji przewoźnika masz do dyspozycji zakup medali za punkty - Złoty, Srebrny, Brązowy. Każdy z medali obniża koszt odblokowania kontaktu i zabierania pasażera. Koszty są określane przez Ciebie - doładowujesz konto i korzystasz z kontaktów. Odkrywasz te kontakty, które Cię interesują.