PROSTO i BŁYSKAWICZNIE
Aplikacja do zabierania pasażerów
Do tej pory zapytania o przejazd od pasażerów wysyłane są za pomocą SMS’a i na e-mail. To się nie zmieni, ale teraz wysyłamy link do aplikacji przewoźnika. Klikając w link otrzymujesz dostęp do zapytania oraz danych pasażera. Dzięki temu dzwoniąc do pasażera, numer jest niewidoczny dla innych przewoźników. Potwierdzając zabranie pasażera, inny przewoźnik już nie skontaktuje się z nim. Od przewoźnika wymagany jest jedynie telefon/smartfon z dostępem do internetu.
Jak działa zabranie pasażera w aplikacji?
Dostajesz wiadomość SMS, Emaila lub informację wraz z linkiem do zapytania pasażera. Klikając w link otwierasz aplikację i widzisz SKĄD - DOKĄD pasażer chce jechać, datę wyjazdu i częściowo zasłonięty numer telefonu. Klikasz w zielony przycisk ZADZWOŃ, aby zadzwonić do pasażera. W czasie rozmowy z pasażerem inni przewoźnicy nie widzą numeru telefonu do pasażera, więc nie zadzwonią do niego.
Jeśli umówisz się na wyjazd, kliknij w niebieski przycisk ZABIERAM. W tym momencie inni przewoźnicy są informowani, że Ty zabrałeś już pasażera i nie mają do niego dostępu. Jeżeli nie klikniesz w niebieski przycisk ZABIERAM, po 2 minutach inni przewoźnicy będą mogli zadzwonić i tego pasażera zabrać.
Jeśli umówisz się na wyjazd, kliknij w niebieski przycisk ZABIERAM. W tym momencie inni przewoźnicy są informowani, że Ty zabrałeś już pasażera i nie mają do niego dostępu. Jeżeli nie klikniesz w niebieski przycisk ZABIERAM, po 2 minutach inni przewoźnicy będą mogli zadzwonić i tego pasażera zabrać.
Jak to jest rozliczane?
Łatwe doładowanie portfela w systemie prepaid - wybierz kwotę, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Korzystaj z usług, kontrolując wydatki, płacąc wyłącznie za faktyczne zużycie środków. Dzięki elastycznemu systemowi płatności, masz pełną kontrolę nad swoim budżetem.
Aby zasilić konto, wystarczy wybrać żądaną ilość punktów i kliknąć przycisk przekierowujący do bezpiecznego operatora płatności PayU. Doładowanie portfela jest możliwe poprzez szybki przelew bankowy lub płatność kartą. Proces jest szybki i prosty - w ciągu kilku minut Twoje konto zostanie zasilone, umożliwiając natychmiastowe przyjmowanie pasażerów.
Ile to kosztuje?
Każda akcja odbłokowania kontaktu kosztuje np. 10 punktów, punkty doładowujesz w aplikacji. W aplikacji przewoźnika masz do dyspozycji zakup medali za punkty - Złoty, Srebrny, Brązowy. Każdy z medali obniża koszt odblokowania kontaktu i zabierania pasażera. Koszty są określane przez Ciebie - doładowujesz konto i korzystasz z kontaktów. Odkrywasz te kontakty, które Cię interesują.