JESTEŚ PRZEWOŹNIKIEM I PROWADZISZ MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT OSOBOWY?
Załóż konto i zbieraj oferty tysięcy podróżnych
Czym jest i jak działa "Bus do Polski" ?
"Bus do Polski" to zaawansowana platforma agregująca usługi prywatnych przewoźników osób, specjalizujących się w międzynarodowych połączeniach, głównie przy użyciu komfortowych busów. Nasza baza danych to zbiór renomowanych firm oferujących transport osób oraz paczek w formule 'door to door' - bezpośrednio z adresu na adres. Dzięki intuicyjnemu mechanizmowi wyszukiwania opartemu na regionach obsługi, potencjalni klienci mogą łatwo znaleźć i skontaktować się z Twoją firmą, dokładnie wtedy, gdy Twoje usługi najlepiej odpowiadają ich potrzebom. Platforma Bus do Polski nie tylko ułatwia klientom znalezienie idealnego przewoźnika, ale również stanowi dla Ciebie wartościowy kanał sprzedaży, otwierając nowe możliwości biznesowe i zwiększając zasięg Twoich usług.
"Bus do Polski" dostarcza pasażerów, którzy chcą podróżować między Polską a resztą Europy, oferując zarówno wyjazdy z Polski za granicę, jak i powroty do kraju. Codziennie, coraz więcej osób planujących podróż, pragnących wysłać paczkę czy zorganizować transport dla swojego zwierzaka, korzysta z naszej intuicyjnej wyszukiwarki ze wsparciem AI, aby znaleźć najlepsze rozwiązania dla swoich potrzeb. Dzięki naszym zaawansowanym algorytmom dopasowania, pasażerowie są skrupulatnie łączeni z ofertami przewoźników, idealnie wpisującymi się w wymagane przez nich kryteria i regiony obsługi. Jako przewoźnik, otrzymasz dane kontaktowe pasażera wyłącznie wtedy, gdy jego potrzeby perfekcyjnie odpowiadają Twojemu zakresowi działalności, który możesz elastycznie dostosowywać. "Bus do Polski" otwiera przed Tobą nowe możliwości dotarcia do klientów, ułatwiając zarządzanie ofertami i maksymalizując Twoją widoczność na rynku międzynarodowym.
Jakie korzyści przyniesie Ci "Bus do Polski"?
- Dostęp do szerokiej i ciągle rosnącej grupy pasażerów
- Ruch skierowany precyzyjnie na region, który obsługujesz
- Możliwość obsługi pasażerów telefonicznie
- Potwierdzone numery telefonów pasażerów
- Swoboda w wyborze pasażerów, którzy najlepiej pasują
- System opłat typu prepaid - bez płacenia abonamentu
- Możliwość wpłacania zaliczek przez pasażerów
JAK DZIAŁAMY
W jaki sposób pasażer zamawia przejazd i jak dociera do Ciebie
NAJWIĘKSZA BAZA PASAŻERÓW w POLSCE
dostępna dla Ciebie już teraz
Kontakty i wymiany pasażerów
Bus do Polski dokładnie rozumie potrzeby przewoźników poszukujących pasażerów i oferujemy rozwiązania, które idealnie odpowiadają tym oczekiwaniom. Kiedy pasażer szuka przejazdu na naszej platformie, bezpośrednio przekierowujemy jego zapytanie do Ciebie, zapewniając:
Bus do Polski dokładnie rozumie potrzeby przewoźników poszukujących pasażerów i oferujemy rozwiązania, które idealnie odpowiadają tym oczekiwaniom. Kiedy pasażer szuka przejazdu na naszej platformie, bezpośrednio przekierowujemy jego zapytanie do Ciebie, zapewniając:
- Wiadomość SMS: Otrzymujesz SMS z podstawowymi informacjami o kierunku oraz linkiem do aplikacji. Szybkość otrzymania zależy od medali oraz skuteczności.
- Wiadomość E-mail: Bezpośrednia wiadomość e-mail z danymi zapytania. Dostaniesz także zbiorczy email raz dziennie na temat niezabranych przez nikogo pasażerów
- Nowe Zamówienie w Aplikacji Mobilnej: Zapytanie pojawia się bezpośrednio w Twojej aplikacji mobilnej na liście pasażerów. Masz również dostępną listę zabranych pasażerów.
- Notyfikacje na Telefon: Bieżące powiadomienia o nowych zapytaniach
Proces zamawiania przejazdu
- Formularz zamówienia: Pasażer wpisuje skąd, dokąd i kiedy chce jechać, podaje kontakt do siebie i wysyła zamówienie.
- Wybór połączenia: Z listy przewoźników wybierani są tylko tacy, którzy mają zaznaczony odpowiedni obszar obsługi.
- Dane pasażera: Dane pasażera udostępnione zostają w aplikacjach mobilnych i w aplikacji na stronie. Na Twoim profilu oraz w powiadomieniach.
- Powiadomienie przewoźnika: W systemie obsługi pasażera, w aplikacji mobilnej pojawia się nowe zapytanie. Tutaj decydujesz, czy chcesz zadzwonić, czy zabierasz pasażera. A może po prostu nie jesteś zainteresowany i czekasz chwilę na kolejne zamówienie.
- Potwierdzenie lub odrzucenie rezerwacji: Na karcie zamówienia wysłanego przez pasażera posiadasz szereg opcji: Potwierdzenie zamówienia - Jeżeli jesteś zainteresowany pasażerem klikasz funkcję ZABIERZ w aplikacji - blokując w ten sposób kontakt dla innych przewoźników. Odrzucenie zamówienia - to po prostu brak reakcji przewoźnika na otrzymany kontakt. Zadzwonienie do pasażera - chwilowa blokada kontaktu w celach dogadania się z pasażerem.
- Sukces! W drogę...: Twoja decyzja o przyjęciu pasażera prowadzi do finalizacji rezerwacji i rozpoczęcia podróży. Ten fragment procesu już jest po Twojej stronie.
Kontakt bezpośredni od pasażera
- Wyszukiwarka tras: Pasażer wpisuje skąd, dokąd i kiedy chce jechać, wypełnia numer. Klika w przycisk ZAMÓW i trafia do poczekalni.
- Wybór połączenia: Z listy przewoźników pasażer może wybrać przewoźnika, który go szczególnie interesuje i klika w przycisk ZADZWOŃ (jeśli ma dostępne, bo to przewoźnik decyduje o dostępności możliwości wdzwonienia się).
- Dane pasażera: Dane pasażera udostępnione zostają w aplikacjach mobilnych i w aplikacji na stronie. Na Twoim profilu oraz w powiadomieniach.
- Telefon do przewoźnika: Numery telelefoniczne są zwykle bezpośrednie - nie są widoczne w zamówieniu. Dopiero kiedy przewoźnik zdecyduje nawiązać połączenie, numer staje się dostępny dla przewoźnika. Pasażer również nie zobaczy numeru bezpośredniego do przewoźnika, dopiero wtedy kiedy zdecyduje się zadzwonić.
Ile to kosztuje?
Twoje rozliczenie z nami działa na zasadzie systemu prepaid. Kiedy doładujesz swój portfel przewoźnika, płacisz za punkty, które następnie wykorzystasz do uzyskania dostępu do kontaktów i przyjmowania pasażerów. Na przykład, za 100 zł otrzymasz 1000 punktów. Ilość punktów zużywanych przy każdej transakcji zależy od aktywności przewoźnika oraz posiadania przez niego medalu. Medal umożliwia obniżenie kosztów, a aktywni przewoźnicy cieszą się dodatkowymi zniżkami. Punkty możesz wykorzystać na przyjmowanie pasażerów bez żadnych ograniczeń czasowych.
ZAŁÓŻ KONTO w BUS-DO-POLSKI
Rejestrując swoje konto na portalu bus-do-polski.pl, zyskujesz dostęp do intuicyjnego narzędzia, które pozwala na precyzyjne zaznaczenie regionu obsługi. Dzięki temu, otrzymasz zapytania od pasażerów dokładnie z tych obszarów, które Cię interesują. Możliwość dostosowania regionu leży w Twoich rękach, a my dbamy o to, aby Twoja oferta dotarła do pasażerów na terenie całej Europy, zapewniając precyzyjnie kierowany ruch.
ZAREJESTRUJ SIĘZwiększenie sprzedaży Twoich usług
Korzyści
Zaangażowanie w rozwój Twojej działalności to dla nas priorytet. Naszym głównym celem jest nie tylko zwiększenie sprzedaży oferowanych przez Ciebie usług, ale także zapewnienie precyzyjnego dotarcia do potencjalnych pasażerów. Nasz zespół intensywnie pracuje nad wspieraniem przewoźników poprzez rozwijanie i zwiększanie widoczności platformy Bus do Polski. Inwestujemy w celowany marketing, dokładnie analizujemy potrzeby naszych użytkowników i wykorzystujemy potencjał branży transportowej, aby generować dodatkowy ruch, przekładający się na wzrost liczby klientów dla Twojej firmy.
ZAŁÓŻ KONTO
- Zarejestruj konto przewoźnika: Utwórz swoje konto na platformie.
- Określ obsługiwany region: Zaznacz obszar, w którym świadczysz usługi.
- Wypełnij formularz: Podaj niezbędne informacje o Twojej ofercie.
- Doładuj konto: Zasil swoje saldo w aplikacji i zacznij przyjmować zlecenia!