Program i baza danych ofert pasażerskich
Bus do Polski to baza danych firm prywatnego przewozu osób, które obsługują połączenia międzynarodowe, najczęściej małymi busami. To firmy, które przewożą ludzi oraz paczki z adresu pod adres (tzw. door 2 door). Bus do polski zawiera mechanizm wyszukiwania według regionu obsługi, dzięki czemu dzwoniący klient precyzyjnie trafia w obsługiwany przez Twoją firmę region, a następnie jest przekierowany bezpośrednio do Ciebie. Bus do Polski to Twój dodatkowy kanał sprzedaży.
Bus do Polski skierowany jest na powroty do polski z całej Europy, a także wyjazdy z Polski za granicę. Każdego dnia coraz więcej osób, którzy chcą wrócić wyjechać lub wrócić do polski, przewieźć paczkę lub wysłać zwierzaka odwiedza naszą wyszukiwarkę i wypełnia formularz. Następnie pasażer jest precyzyjnie dopasowany dzięki zaawansowanym mechanizmom przez program, a kontakt do niego dostarczany jest do Ciebie tylko wtedy jeśli pasażer wpasuje się w Twój region obsługi (który możesz zmieniać)


Jakie korzyści przyniesie Ci dołączenie do bazy Bus-do-polski?
- Dostęp do dużej grupy pasażerówi międzynarodowych
- Precyzyjne skierowany ruch na region który obsługujesz
- Pasażera obsługujesz tak samo jak do tej pory - telefonicznie
- Potwierdzone numery telefonów, pasażerów z różnych miejsc
- Wybierasz pasażerów, którzy Cię interesują
- System prepaid, nie płacisz abonamentów

Zapytania pasażerów
dopasowanych do Twojego obszaru jaki obsługujesz w Polsce i za granicą dostarczany do Ciebie na różne sposoby (Aplikacja mobilna, aplikacja do obsługi pasażerów, email, sms)

Statystyki
Optymalizuj trasy i zarabiaj więcej. Analizuj najbardziej opłacalne miejsca z którego są zabierani pasażerowie i dopasuj do swoich przejazdów

Powiadomienia
Otrzymujesz powiadomienia o sprzedaży i zamówieniu, który zleca pasażer. Płacisz tylko za to co Cię interesuje w postaci punktów zakupionych wcześniej.

Region obsługi
Modyfikuj i zmieniaj swój obszar obsługi w dowolnym momencie, aby zbierać większą ilość zapytań. Precyzyjne określenie regionu to większa jakość usługi
W jaki sposób pasażer zamawia przejazd?

Wyszukiwarka na stronie bus-do-polski
Pasażer wpisując skąd i dokąd chce jechać oraz zostawiając numer telefonu zleca do systemu pasażerskiego znalezienie odpowiedniego przewoźnika. Następnie zapytanie jeśli jest dopasowane do Twojego obszaru - trafia na Twoje konto w postaci powiadomień

Portale zewnętrzne
Wyszukiwarki umieszczone są na wielu portalach zewnętrznych takich jak np. flotea.pl, aplikacje mobilne itp. Agregujemy ruch z wielu miejsc i tasujemy kontakty do pasażerów w jednym miejscu. Tak abyś dostał jak najbardziej precyzyjne zapytania. Jako przewoźnik również możesz dostarczać pasażerów, których nie możesz zabrać (zarabiając na tym)

Rozbudowane SEO
Rozbudowane pozycjonowanie w wielu miejscach oraz inwestycje w reklamy adwords oraz ich sprawna obsługa, pozwalają nam przekazywać więcej kontaktów bezpośrednio do Ciebie z różnych miejsc. Korzystając z programu pasażerskiego bus-do-polski korzystasz nie tylko z rozbudowanych przez nas mechanizmów, ale także z całego zaplecza SEO
Największa baza kontaktów do pasażera w Polsce!

Komfort, na którym możesz polegać
Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom przewoźnika, który szuka pasażerów. W serwisie Bus do Polski pasażer zostanie przesłany bezpośrednio do Ciebie:
Z uniknięciem długich rozmów i zapytań telefonicznych, które nie są dopasowane. Jeśli dobrze wypełnisz region obsługi będziesz otrzymywał tylko takie kontakty do pasażera, które Ci pasują. Następnie od Twojej reakcji zależy, czy kontakt telefoniczny z pasażerem zostanie nawiązany.

Pasażer wypełniając nasze formularze i trafiając do nas zamawia przejazd. Kontakt do pasażera zostaje przekierowany do Ciebie na następujące sposoby:
- Wiadomość SMS z podstawowymi danymi o kierunku oraz linkiem do aplikacji
- Wiadomość e-mail
- Nowe zamówienie w aplikacji mobilnej
- Notyfikacje na telefon


Proces zamawiania przejazdu
01
Wyszukiwarka tras
Pasażer wpisuje skąd, dokąd i kiedy chce jechać, podaje kontakt do siebie i wysyła zamówienie.
02
Wybór połączenia
Z listy przewoźników wybierani są tylko tacy, którzy mają zaznaczony odpowiedni obszar obsługi
03
Dane pasażera
Dane pasażera udostępnione zostają w aplikacjach mobilnych i w aplikacji na stronie. Na Twoim profilu oraz w powiadomieniach.
04
W systemie obsługi pasażera, w aplikacji mobilnej pojawia się nowe zapytanie. Tutaj decydujesz, czy chcesz zadzwonić, czy zabierasz pasażera. A może po prostu nie jesteś zainteresowany i czekasz chwilę na kolejne zamówienie.
05
Na karcie zamówienia wysłanego przez pasażera posiadasz szereg opcji:
- Potwierdzenie zamówienia - Jeżeli jesteś zainteresowany pasażerem klikasz funkcję ZABIERZ w aplikacji - blokując w ten sposób kontakt dla innych przeowźników
- Odrzucenie zamówienia - to po prostu brak reakcji przewoźnika na otrzymany kontakt
- Zadzwonienie do pasażera - chwilowa blokada kontaktu w celach dogadania się z pasażerem
06
Sukces! W drogę...
Kontakt bezpośredni od pasażera
01
Wyszukiwarka tras
Pasażer wpisuje skąd, dokąd i kiedy chce jechać, wypełnia numer. Klika w przycisk ZAMÓW i trafia do poczekalni.
02
Wybór połączenia
Z listy przewoźników pasażer może wybrać przewoźnika, który go szczególnie interesuje i klika w przycisk ZADZWOŃ (jeśli ma dostępne, bo to przewoźnik decyduje o dostępności możliwości wdzwonienia się).
03
Telefon do przewoźnika
Numery telelefoniczne są zwykle bezpośrednie - nie są widoczne w zamówieniu. Dopiero kiedy przewoźnik zdecyduje nawiązać połączenie, numer staje się dostępny dla przewoźnika. Pasażer również nie zobaczy numeru bezpośredniego do przewoźnika, dopiero wtedy kiedy zdecyduje się zadzwonić.


Ile to kosztuje?
Rozliczenie z nami jest na zasadzie Pre-paid. Doładowujesz swój portfel przewoźnika punktami, przykładowo za 100zł kupisz 1000pkt. Punkty wykorzystywane są do wdzwaniania się i zabierana pasażerów. Cena zależy od aktywności przewoźnika oraz od tego czy posiada zakupiony medal. Całość tej kwoty bez ograniczeń czasowych wykorzystujesz na zabieranie pasażerów.
Dodając konto do portalu
bus-do-polski.pl
masz dostępne proste narzędzie do zaznaczenia regionu który obsługujesz. To z tego regionu będą przychodziły do Ciebie zapytania od pasażerów. Od Ciebie zależy jak ten region wygląda. Dbamy o to aby dotrzeć do pasażerów w całej Europie dzięki precyzyjnie kierowanemu ruchowi. Jeśli chcesz abyśmy pomogli wytworzyć dla Ciebie optymalny region skontaktuj się z nami pod info @ flotea.pl.
Doładowujesz porfel przewoźnika i już możesz zabierać pasażerów.
Dbamy o rozwój Twojej firmy. Naszym celem jest zwiększenie sprzedaży Twoich usług oraz precyzyjne docieranie do pasażera
Aby wspierać przewoźników nasz zespół dba o rozwój i zwiększenie ruchu na witrynie Bus do Polski. Inwestujemy w ukierunkowany marketing oraz w przeanalizowane persony i wykorzystujemy ogromny potencjał branży transportowej do generowania przyrostowego wolumenu w Twojej firmie.

Dodaj konto przewoźnika
- Zamieść obsługiwany region
- Uzupełnij formularz
- Doładuj konto w aplikacji! Gotowe!